مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-08سياسي

جلوگیری از موازی کاری با راه اندازی سامانه سخا


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در نخستین جلسه شورای راهبری استان، راه اندازی سامانه سخا را اقدامی موثر در راستای جلوگیری از موازی کاری در مسیر یاری رسانی به نیامندان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز، صبح چهارشنبه 17 آبان 1402 در اولین جلسه شورای راهبری استان که باحضور معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و رییس مرکز پایش فقرو شناسایی نیازمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، برگزار شد با اشاره به راه اندازی سامانه سخا در استان، گفت: این طرح ملی به صورت پایلوت در البرز راه اندازی شده است.

  وی با تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل کلیه دستگاه ها با دبیرخانه شورای راهبری، ادامه داد: باتوجه به اینکه سامانه سخا به صورت پایلوت در استان البرز راه اندازی شده است و اقدامی در راستای جلوگیری از هرگونه موازی کاری در این مسیر است، کلیه دستگاه ها باید همکاری های لازم را جهت پیشبرد امور و جلوگیری از شبهات و شایعات با دبیرخانه شورا داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، افزود: خوشبختانه استان البرز بیشترین تعداد خیرین را دارد و این اقدام می تواند به منظور ارائه خدمات به صورت عادلانه به عمومئ نیازمندان تاثیرگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از موازی کاری با راه اندازی سامانه سخا

جلوگیری از موازی کاری با راه اندازی سامانه سخا