مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-10اقتصادي

ظرفیت آب رسانی به دومین روستای پرجمعیت سرولایت افزایش یافت


رییس اداره آب و فاضلاب سرولایت گفت: با آغاز عملیات اجرای اصلاح و تعویض خط انتقال آب در زهان به عنوان دومین روستای پرجمعیت این منطقه، ظرفیت آب رسانی به این روستا نیز افزایش یافت.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره آب و فاضلاب سرولایت گفت: با آغاز عملیات اجرای اصلاح و تعویض خط انتقال آب در زهان به عنوان دومین روستای پرجمعیت این منطقه، ظرفیت آب رسانی به این روستا نیز افزایش یافت.

محمد رباطی در گفت و گو با ایسنا از آغاز عملیات اجرایی اصلاح و تعویض خط انتقال آب روستای زهان از توابع بخش سرولایت شهرستان نیشابور خبر داد و افزود: با اجرای این پروژه ظرفیت آب رسانی به دومین روستای پرجمعیت سرولایت افزایش یافت.

وی اظهار کرد: به دلیل بروز مشکلات قطعی و افت فشار در شبکه آب رسانی این روستا، عملیات اصلاح و تعویض خط انتقال آب شرب این روستا به طول 300 متر آغاز شد.

رییس اداره آب و فاضلاب سرولایت ادامه داد: این عملیات با استفاده از لوله پلی اتیلن به قطر 110 میلی متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در حال انجام است.

وی تصریح کرد: طی سالیان گذشته به دلیل فرسودگی، ترکیدگی و افت فشار آب، عملیات ترمیم و بازسازی خط لوله چندین روستا در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت آب رسانی به دومین روستای پرجمعیت سرولایت افزایش یافت

ظرفیت آب رسانی به دومین روستای پرجمعیت سرولایت افزایش یافت