مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-20سياسي

نسبت پرستار به تخت های بیمارستانی در قزوین پایین تر از میانگین کشوری است


رییس هیئت مدیره نظام پرستاری قزوین گفت: نسبت پرستار به تخت بیمارستانی در استان قزوین با رقم 0/9،  کمتر از میانگین کشوری با رقم 1.

2 است.

- وهب نصیری در گفت وگو با خبرنگار فارس از قزوین با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، به چالش های کاری پیش روی پرستاران اشاره کرد و افزود: دوران کرونا موجب شد تا شرایط سخت کار پرستاری و اهمیت آن در سطح کشور بر همگان آشکارتر شود.

به طوریکه مقام معظم رهبری هم دو مرتبه در سخنرانی های خود نسبت به رفع مشکلات و موانع کار پرستاران تاکید کردند.

وی تصریح کرد: پس از دستور مقام معظم رهبری و ورود رییس جمهور، قانون تعرفه گذاری پرستاری در وزارت بهداشت پس از 16 سال اجرایی شد اما این موضوع چالش هایی را برای پرستاران به دنبال داشت زیرا با اجرایی شدن این قانون، کارانه پرستاری قطع شد.

رییس هیئت مدیره نظام پرستاری قزوین ادامه داد: پیش از این کارانه پرستاری بدون نیاز به انجام فرآیند خاصی پرداخت می شد اما اکنون با قطع کارانه و اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری باید فرآیندی را طی کنند و همین امر موجب نارضایتی زیادی در بین پرستاران سطح کشور و استان شده است.

نصیری با اشاره به کمبود نیروی انسانی در حوزه پرستاری گفت: متاسفانه به دلیل مشکلاتی از قبیل پایین بودن میزان دریافتی پرستاران در قیاس با فشار و حساسیت بالای کاری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت پرستار به تخت های بیمارستانی در قزوین پایین تر از میانگین کشوری است

نسبت پرستار به تخت های بیمارستانی در قزوین پایین تر از میانگین کشوری است