مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-21اجتماعي

کمبود نیروی انسانی بزرگترین چالش راهداری یزد است


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد گفت: در راستای راهداری زمستانه در فصول سرد سال، تعداد 26 اکیپ راهداری در قالب 23 پایگاه در سطح استان آماده خدمت رسانی به هموطنان و کاربران جاده را دارند.

- محمد رستگاری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس پیرامون آمادگی برای راهدای زمستانه، در آستانه فصل زمستان، از آمادگی راهدارخانه ها، ماشین آلات و نیروهای انسانی این اداره کل خبر داد و اظهار کرد: فراهم کردن بستر راه ایمن و القاء آرامش به رانندگان یک یاز رسالت های راهداری است که برای تحقق آن در طول سال، به ویژه در فصول بارندگی و سرما تمام تلاش و امکانات خود را به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: با شروع تغییرات جوی و ریزش برف و باران به ویژه در مناطق کوهستانی و برف گیر استان، شرایط سخت در عبور و مرور ایجاد شده و چه بسا مسدود شدن راه ها به دلیل لغزندگی، یخبندان، آب گرفتگی و .

موجب ایجاد اختلال در تردد و احتمال حوادث زیان بار انسانی نیز خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، با تأکید بر این که در چنین شرایطی تأمین امنیت و آرامش کامل برای مسافران جاده ای از اولویت های اصلی حافظان راه است، گفت: همزمان با آغاز بارش های شدید با استقرار تیم های گشت راهداری در محورها در طول شبانه روز، بررسی مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیروی انسانی بزرگترین چالش راهداری یزد است

کمبود نیروی انسانی بزرگترین چالش راهداری یزد است