مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:502023-10-31حوادث

دستگیری سارقان محصولات کشاورزی در قاین


در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخبار کشف لوازم آرایشی غیرمجاز در فردوس، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف بشرویه و دستگیری سارقان محصولات کشاورزی در قاین قرار می گیرید.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخبار کشف لوازم آرایشی غیرمجاز در فردوس، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف بشرویه و دستگیری سارقان محصولات کشاورزی در قاین قرار می گیرید.

کشف لوازم آرایشی غیرمجاز در فردوس   سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی فردوس اظهارداشت: در اجرای طرح برخورد با کالای قاچاق، ماموران یگان امداد این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور  فردوس بجستان به 2 دستگاه سواری پژو مشکوک شدند که برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

  وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی، در بازرسی از خودروها، 3 هزار و 878 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز کشف کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان فردوس با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بالغ بر 3 میلیارد ریال برآورد کردند؛ خاطر نشان کرد: در این رابطه 2 دستگاه خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان محصولات کشاورزی در قاین

دستگیری سارقان محصولات کشاورزی در قاین