مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-21اجتماعي

عدالت آموزشی در نقاط مختلف استان اردبیل اجرایی شود


مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل گفت: اهمیت و تأثیرگذاری عدالت آموزشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در مناطق محروم و نقاط مختلف استان، یکی از مباحث مهم نظام آموزشی است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل گفت: اهمیت و تأثیرگذاری عدالت آموزشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در مناطق محروم و نقاط مختلف استان، یکی از مباحث مهم نظام آموزشی است.

به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات استان اردبیل، عقیل شکری پیش از ظهر امروز 30 آبان در بازدید از برخی پروژه های آموزشی و ورزشی آموزش و پرورش، اظهار کرد: اجرا و تکمیل پروژه های جدید در این حوزه از اهمیت بسزایی در توسعه سرانه ورزشی و آموزشی استان برخوردار است که امید است در این راستا با رعایت موارد قانونی و مالی قدم های مثبتی برداشته شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بارزترین موضوع در هر دستگاهی شفافیت در بودجه، هزینه، درآمد و مواردی از این قبیل، به ویژه در دستگاه هایی مانند آموزش و پرورش است، افزود: حساسیت کار و دقت نظر مسئولین در حوزه های گوناگون یک ضرورت است، اما حوزه مالی جایگاه ویژه ای را دارد؛ چرا که بیت المال بسیار مهم و دقیق باید دنبال شود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل با بیان اینکه اهمیت و تأثیرگذاری عدالت آموزشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در مناطق محر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت آموزشی در نقاط مختلف استان اردبیل اجرایی شود

عدالت آموزشی در نقاط مختلف استان اردبیل اجرایی شود