مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-20پزشكي

اگر یک پیاز در اتاقمان بگذاریم، آنفولانزا نمی گیریم؟


انجمن ملی پیاز بیان می کند که هیچ مدرک علمی وجود ندارد که « پیاز خام خرد شده می تواند میکروب ها را جذب کند یا هوا را از پاک کند».

- انجمن ملی پیاز بیان می کند که هیچ مدرک علمی وجود ندارد که پیاز خام خرد شده می تواند میکروب ها را جذب کند یا هوا را از پاک کند .

اگر مثل زمان قدیم یک پیاز را در اتاق و یا در جورابمان قرار دهیم می تواند از ابتلای ما به سرماخوردگی و آنفلوآنزا جلوگیری کند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازسلامت نیوز به نقل از وری ول هلث، قرار دادن پیاز در اتاق ممکن است عجیب به نظر برسد، اما بسیاری از مردم به آن به عنوان یک درمان طبیعی برای سرماخوردگی سوگند یاد می کنند و به طور مرتب این ادعا را در شبکه های اجتماعی در هر فصل سرماخوردگی و آنفولانزا منتشر می کنند .

مفهوم این است که پیاز توانایی جذب باکتری ها و ویروس ها را دارد و با این کار می تواند میکروب ها و سموم را از یک فرد بیمار یا حتی هوا بیرون بکشد.

تا به امروز، هیچ مدرکی برای حمایت از ادعاها وجود ندارد.

خود انجمن ملی پیاز بیان می کند که هیچ مدرک علمی وجود ندارد که پیاز خام خرد شده می تواند میکروب ها را جذب کند یا هوا را از پاک کند .

درمان سرماخوردگی با پیاز که شامل قرار دادن پیاز تکه تکه شده در اتاق در هنگام خواب است، ریشه در درمان قرون وسطایی و طب سنتی چینی (TCM) دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر یک پیاز در اتاقمان بگذاریم، آنفولانزا نمی گیریم؟

اگر یک پیاز در اتاقمان بگذاریم، آنفولانزا نمی گیریم؟