مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-21اقتصادي

جولان سرکه های بی نام و نشان و تقلبی در بازار


معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان زنجان از شناسایی چندین برند بی نام نشان سرکه توزیع شده در بازار خبر داد و گفت: اقدامات قانونی برای برخورد با متخلفان در حال انجام است.

- امیر حاجی قربانی، معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از شناسایی چندین برند سرکه تقلبی در بازار خبر داد و اظهار کرد: برابر قانون با متخلفین برخورد خواهد شد.

معاون ارزیابی اداره کل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه درصورتی که محصولی مشمول استاندارد اجباری شود، استاندارد به عنوان ضابط قضایی اجازه ورود دارد، افزود: اقدامات در این حوزه طبق قوانین استاندارد و دستورالعمل های موجود انجام می شود.

وی به مشمول استاندارد اجباری بودن محصول سرکه تقطیری اشاره و تصریح کرد: هر گاه محصولی مشمول مقررات استاندارد اجباری شود تولید، توزیع و عرضه محصول بدون دریافت مجوز استاندارد ممنوع است و در صورت تخلف برابر قانون رفتار می شود.

حاجی قربانی ادامه داد: در روزهای گذشته گزارش هایی مبنی بر توزیع سرکه های بی نام و نشان در بازار رسیده است که پس از بررسی و بازدید کارشناسان این اداره کل از سطح بازار استان مواردی را هم شناسایی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان سرکه های بی نام و نشان و تقلبی در بازار

جولان سرکه های بی نام و نشان و تقلبی در بازار