مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-02سياسي

رییس جمهور در سنندج مطرح کرد: رشد 6 درصدی اقتصاد کشور طی سا ل جاری


سال گذشته به صورت میانگین رشد اقتصادی کشور چهار درصد بود و این میزان در سه ماهه نخست امسال 6 درصد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آیت الله سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر امروز در دیدار با علما و روحانیان کردستان در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: دشمن قصد داشت با بستن همه ابزارها، در زمینه اقتصادی در تنگنا باشیم ولی امروز تولید به نحوی است که تراز تجاری مثبت داریم.

رییس جمهور افزود: سال گذشته به صورت میانگین رشد اقتصادی کشور چهار درصد بود و این میزان در سه ماهه نخست امسال 6 درصد بود.

رییسی اذعان کرد: با همه موانعی که دشمنان در حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایجاد می کنند، مردم پای بند نظام و انقلاب هستند و این مسئولیت آور است.

وی با بیان اینکه مردم با همه فتنه هایی که سال گذشته به راه افتاد مقابله کردند و دشمن را ناکام گذاشتند، افزود: بازاریان سنندج پارسال می گفتند که اگر مغازه هایشان باز باشد، تهدید می شوند و با زورگویی و عناد و فساد می خواستند مردم را از نظام جدا کنند ولی دل مردم با نظام جمهوری اسلامی است.

آیت الله رییسی با اشاره به اینکه تنش برق و خاموشی های خانگی و صنعت داشتیم، اضافه کرد: 22 هزار مگاوات کمبود برقی که باید در طول آن سال ها انجام می شد، در این 2 سال تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور در سنندج مطرح کرد: رشد 6 درصدی اقتصاد کشور طی سا ل جاری

رییس جمهور در سنندج مطرح کرد: رشد 6 درصدی اقتصاد کشور طی سا ل جاری