مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-08اقتصادي

عدم پرداخت تسهیلات سیل مانسون داد کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد را درآورد


کارگروه سیل مانسون با حضور اعضا، مصوبات مهمی را برای تسهیل در پرداخت تسهیلات خسارتی به ویژه در حوزه شیلات وضع کرد که در صورت اجرایی شدن شاهد پرداخت 350 میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان آسیب دیده خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کارگروه سیل مانسون با هدف تعیین تکلیف واحد های تولیدی کشاورزی خسارت دیده به ریاست سید علی معتمدی پور و با حضور مدیران کل آب منطقه ای، منابع طبیعی، دامپزشکی، مدیر شیلات، مدیر بیمه کشاورزی، نماینده تام الاختیار مدیرکل بحران استانداری، شورای هماهنگی بانک های استان، نماینده اداره کل اطلاعات و جمعی از مدیران و معاونین بخش کشاورزی برگزار شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این کارگروه گفت: چهار ماه از مصوبه قبلی سیل مانسون در حضور استاندار می گذرد اما واقعیت این است که چندین اداره کل این مصوبات را اجرا نکردند و هنوز بخش زیادی از خسارت دیدگان بخش کشاورزی به ویژه در حوزه شیلات موفق به دریافت تسهیلات خود نشدند.

سید علی معتمدی پور بخشی از این تاخیر را ناشی از ابهام در دستورالعمل پرداخت تسهیلات دانست و گفت: معلوم نبود این خسارات به ازای هر تن باشد یا هر مزرعه و اینکه خسارت وارده در چه مرحله ای از رشد ماهی و وزن آن ارزیابی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پرداخت تسهیلات سیل مانسون داد کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد را درآورد

عدم پرداخت تسهیلات سیل مانسون داد کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد را درآورد