مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-09سياسي

از آبگیری سد کنجانچم تا احداث شهرک اربعین و رونق منطقه آزاد


استاندار ایلام امروز با حضور در مهران، از پروژه های مهم عمرانی این شهرستان بازدید و تأکید کرد که این پروژه ها باید در موعد مقرر افتتاح شوند.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام امروز با حضور در مهران، از پروژه های مهم عمرانی این شهرستان بازدید و تأکید کرد که این پروژه ها باید در موعد مقرر افتتاح شوند.

دکتر حسن بهرام نیا در بازدید از سد کنجان چم (قطعه چهارم سامانه گرمسیری) اظهار کرد:یکی از مهمترین پروژه های شهرستان مهران سد کنجانچم است که با پیگیری های انجام شده این پروژه در مراحل پایانی قرار دارد.

وی گفت: ملزومات لازم جهت آبگیری این سد انجام شده و در آینده نزدیک نیز سد کنجانچم آبگیری خواهد شد.

بهرام نیا افزود: هم اکنون نیز عملیات بتن ریزی سرریز سد و راه دسترسی در دست اقدام است و پیش بینی می شود تا بهمن ماه به بهره برداری برسد.

استاندار ایلام با اشاره به پیشرفت فیزیکی 87 درصدی این پروژه ادامه داد: با تکمیل این پروژه آب لازم جهت تأمین 4 هزار و 200 هکتار از اراضی کشاورزی مهران در قالب طرح گرمسیری تأمین می شود.

تعیین 100 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن مهران استاندار ایلام در بازدید از محل احداث پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان مهران اظهار کرد: یکی از مطالبات مهم و جدی شهرستان مهران موضوع مسکن است که با موافقت وزیر وقت راه و شهرسازی نهضت ملی مسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آبگیری سد کنجانچم تا احداث شهرک اربعین و رونق منطقه آزاد

از آبگیری سد کنجانچم تا احداث شهرک اربعین و رونق منطقه آزاد