مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-18اقتصادي

کلینیک دائم ناباروری شهرستان اسدآباد در حال احداث است


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اعلام کرد: کلینیک دائم ناباروری شهرستان اسدآباد در حال احداث است البته فعلاً یک کلینیک موقت تا زمان احداث و ساخت کلینیک ناباروری دائم شهرستان راه اندازی شده است.

- ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اعلام کرد: کلینیک دائم ناباروری شهرستان اسدآباد در حال احداث است البته فعلاً یک کلینیک موقت تا زمان احداث و ساخت کلینیک ناباروری دائم شهرستان راه اندازی شده است.

دکتر الهه عزتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با روز پرستار با اعتباری افزون بر دو میلیارد و 500 میلیون تومان واحد ماموگرافی بیمارستان قائم(عج) شامل دستگاه دیجیتال ماموگرافی با اعتباری افزون بر دو میلیارد و 200 میلیون تومان و فضای 30 مترمربعی این واحد با اعتباری افزون بر 300 میلیون تومان در آینده نزدیک با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در روز پرستار با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت در شهرستان اسدآباد افزون بر سه میلیارد و 200 میلیون تومان پروژه به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: افتتاح واحد سونوگرافی با فضای فیزیکی به متراژ 25 مترمربع با میزان اعتبار هزینه شده 150میلیون تومان و نیز دستگاه پانورکس(OPG) با اعتباری افزون بر 280 میلیون تومان به همراه فضای فیزیکی این واحد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک دائم ناباروری شهرستان اسدآباد در حال احداث است

کلینیک دائم ناباروری شهرستان اسدآباد در حال احداث است