مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 23:052023-10-29حوادث

50 فقره زورگیری در 2 هفته!


قمه کش مخوفی که به اتهام زورگیری و گوشی قاپی دستگیر شده است، راز 50 فقره سرقت طی 2 هفته را در مشهد فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، به دنبال گزارش های متعدد شهروندان از گوشی قاپی و زورگیری هایی که توسط موتورسوار لاغر اندام در کوچه و خیابان های اطراف بزرگراه صد متری صورت می گرفت، رییس پلیس مشهد وارد عمل شد و با دستورات ویژه ای از عوامل انتظامی خواست برای دستگیری این دزد مخوف همه امکانات و تجهیزات پلیسی را به کار گیرند.

به همین خاطر گروهی از افسران کارآزموده کلانتری آبکوه با هدایت مستقیم سرگرد جواد عامری (رییس کلانتری ) تحقیقات گسترده ای را در این باره آغاز کردند و با تجزیه و تحلیل های محیط جغرافیایی جرم، به گشت زنی های نامحسوس در اطراف بزرگراه پرداختند.

گروه عملیاتی پلیس درحالی با زورگیری های مخوف همراه با قمه کشی و ایجاد رعب و وحشت روبه رو می شدند که بررسی های تخصصی آنان نشان می داد زورگیر مذکور بلافاصله بعد از ارتکاب جرم رنگ پوشش خود را تغییر می دهد! این گونه بود که نیروهای انتظامی با بهره گیری از تجربیات سرهنگ احمد نگهبان(فرمانده انتظامی مشهد) با تقویت گشت های نامحسوس، موتورسواران پلیورپوش را زیر نظر گرفتند  تا این که حدود ساعت 22 شب سوم آبان یک فقره زورگیری در اطراف میدان شهید فهمیده به پلیس 110 گزارش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 فقره زورگیری در 2 هفته!

50 فقره زورگیری در 2 هفته!