مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-30دانش

جزییات برگزاری همایش ملی زراعت چوب در دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان


دبیر علمی همایش ملی ملی زراعت چوب با بیان اینکه بررسی جنبه های زیست محیطی زراعت چوب و آثار اقتصادی و اجتماعی آن از اهداف همایش ملی زراعت چوب است، - ایسنا/خوزستان دبیر علمی همایش ملی ملی زراعت چوب با بیان اینکه بررسی جنبه های زیست محیطی زراعت چوب و آثار اقتصادی و اجتماعی آن از اهداف همایش ملی زراعت چوب است، از امکان شرکت کشاورزان و علاقه مندان در این همایش خبر داد.

دکتر مختار حیدری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری همایش ملی زراعت چوب، اظهار کرد: فراخوان دریافت مقاله به دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشور ارسال شده است.

مقالات ارائه شده دبیرخانه همایش ملی زراعت چوب، در اختیار اعضای کمیته علمی و داوران متخصص از دانشگاه های مختلف قرار می گیرند تا ارزیابی شوند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال مقالات 19 آبان ماه و زمان برگزاری همایش 8 آذرماه است، ادامه داد: در روز برگزاری همایش یک نشست تخصصی در زمینه بررسی جنبه های مختلف کشت اکالیپتوس به عنوان یکی از گونه های پیشنهادی برای زراعت چوب در استان خوزستان پیش بینی شده است تا جنبه های مختلف کشت این گیاه مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به آزاد بودن این همایش برای حضور عموم گفت: کشاورزان و علاقه مندان به سرمایه گذاری در زمینه زراعت چوب می توانند با ثبت نام در سایت همایش، بدون ارائه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری همایش ملی زراعت چوب در دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان

جزییات برگزاری همایش ملی زراعت چوب در دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان