مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-08اقتصادي

اداره گاز شهرستان عنبرآباد راه اندازی شد


فرماندار عنبرآباد راه اندازی شرکت گاز در این شهرستان را در تسریع روند گازرسانی موثر دانست که مشترکان برای انجام امورات اداری دچار مشکلاتی زیادی از جمله تردد به شهر جیرفت بودند.

- ایسنا/کرمان فرماندار عنبرآباد راه اندازی شرکت گاز در این شهرستان را در تسریع روند گازرسانی موثر دانست که مشترکان برای انجام امورات اداری دچار مشکلاتی زیادی از جمله تردد به شهر جیرفت بودند.

  یزدان افشاری پور امروز، 17 آبان ماه در مراسم راه اندازی اداره گاز در شهر عنبرآباد اظهار کرد: یکی از مطالبات عمومی مردم بحث راه اندازی اداره گاز بود امروز شاهد بهره برداری از این زیرساخت مهم در تامین انرژی ارزان و پاک هستیم.

وی از ارائه همه خدمات به مشترکان در سطح شهرستان عنبرآباد خبر داد و افزود: با تاسیس این اداره مشترکان از همه خدمات شرکت گاز استفاده کرده و از تردد به شهرستان جیرفت جلوگیری می شود.

فرماندار عنبرآباد بر لزوم همکاری مردم در استفاده از انرژی گاز تاکید کرد و گفت: مردم باید همکاری کنند تا در نقاط سبز شهرستان نسبت به خرید اشتراک اقدام شود.

رییس گاز شهرستان های جیرفت و عنبرآباد نیز از 139 کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان عنبرآباد خبر داد که بیش از 3000 علمک نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره گاز شهرستان عنبرآباد راه اندازی شد

اداره گاز شهرستان عنبرآباد راه اندازی شد