مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-14اقتصادي

ناحیه صنعتی خوشنام وند بستر مناسبی برای توسعه انار و فرآورده های آن است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: ناحیه صنعتی خوشنام وند،در نزدیکی مرکز انارستان سیاب، بستر مناسبی برای توسعه انار و فرآورده های آن است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: ناحیه صنعتی خوشنام وند،در نزدیکی مرکز انارستان سیاب، بستر مناسبی برای توسعه انار و فرآورده های آن است.

فرزاد محمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در فرآیند توسعه خوشه ها در استان ابتدا باید شناسایی انجام و پس از آن امکان سنجی صورت گیرد که آیا این موضوع قابلیت خوشه شدن دارد یا ندارد؟ وی افزود: هم اکنون 18 خوشه در استان شناسایی شده است وسه خوشه از جمله خوشه پلاستکی را در حال توسعه داریم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: انارستان سیاب و محصول آن یکی از مزیت های لرستان محسوب می شود که برای تبدیل شدن به خوشه، ضرورت دارد تعداد واحدهای کارگاهی و صنعتی ایجاد شوند؛ در فرآیند خوشه شدن پراکندگی، تعداد و تکثر دخیل هستند.

محمدی بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی لرستان برنامه دارد؛ ناحیه صنعتی خوشنام وند که در نزدیکی مرکز انارستان سیاب است برای ارزش زنجیره، فراورده های مرتبط با انار را تکمیل و مستقر کند.

وی اضافه کرد: این بستر فراهم خواهد شد تا افرادی که قابلیت سرمایه گذاری در زنجیره فرآیند مرتبط با انار را دارند در ناحیه صنعتی کوهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناحیه صنعتی خوشنام وند بستر مناسبی برای توسعه انار و فرآورده های آن است

ناحیه صنعتی خوشنام وند بستر مناسبی برای توسعه انار و فرآورده های آن است