مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-18سياسي

رژیم صهیونیستی به زودی از نقشه جهان حذف خواهد شد


رژیم صهیونیستی به زودی از نقشه جهان حذف خواهد شد، و خون پاک کودکان غزه آنان را به نابودی می کشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از بروجرد حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امروز در تجمع حمایت از کودکان غزه مردم بروجرد که در مسجد امام(ره) برگزار شد، بیان کرد: حدود 80 سال است که مردم فلسطین و غزه زیر وحشیانه ترین حملات رژیم صهیونیستی هستند.

وی اظهار دلشت: اما 40 روز است که مردم بی گناه غزه در معرض جنایات وحشیانه صهیونیست ها هستند، و کودکان و زنان بی دفاع قتل عام می شوند.

امام جمعه بروجرد گفت: هیمنه اسراییل با ارتش چهارم دنیا توسط حزب اله لبنان در جنگ 33 روزه و دیگر جنگ ها شکسته شد، عملیات طوفان الاقصی کار بزرگی بود که شکست اسراییل را نزدیک کرد.

حسینی افزود: استکبار جهانی آمریکا با این عملیات احساس خطر جدی کرد و ناوهای جنگی را به میدان آورد، ولی قدرت جبهه مقاومت آنان را هراسان کرده است.

وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با ظلم بی نظیر خود کودکان و زنان را می کشد و بیمارستان ها را هدف حمله قرار داده است، ما وظیفه داریم که صدای مظلومان عالم را بشنویم و به آنان کمک کنیم این دستور خدا و قرآن است.

وی بیان کرد: مردم فلسطین ستم دیده و مظلوم است، و وظیفه داریم به آنان کمک کنیم، اسراییل دشمن همه مسلمانان جهان است زیرا خداوند در قرآن کریم آنان را رسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی به زودی از نقشه جهان حذف خواهد شد

رژیم صهیونیستی به زودی از نقشه جهان حذف خواهد شد