مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-11اقتصادي

از ثبات نسبی قیمت برنج تا بوی گرانی حبوبات در بازار قزوین


در گزارش بازار این هفته مسائلی مانند ثبات نسبی قیمت برنج، گران شدن مرغ، عدم تنظیم بازار گوشت قرمز با واردات گوشت گرم، کاهش 50 درصدی مصرف ماهی و گرانی حبوبات مطرح شده است.

- ایسنا این هفته به بررسی قیمت کالاهای اساسی در بازار قزوین پرداخته و نوسانات قیمت این کالاها را مورد ارزیابی قرار می دهد.

نکته حائز اهمیت اینکه قیمت های درج شده در این گزارش مربوط به بازار سنتی قزوین بوده و قیمت های این کالاها در مغازه های سطح شهر اغلب گران تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این هفته قیمت هر کیلو مرغ کشتار روز در بازار قزوین 80 هزار تومان بود، این در حالی است که طی هفته های گذشته قیمت این کالا 79 هزار تومان بود.

با توجه به اینکه میزان جوجه ریزی در واحدهای تولیدی قزوین در ماه های پیشین افزایش یافته، باید دنبال علت افزایش قیمت این کالا بود، چراکه با توجه به نزدیک بودن قزوین به پایتخت این احتمال وجود دارد که مرغ های تولیدی از قزوین به مقصد تهران و کرج خارج شود تا با سود بیشتری به فروش برسند.

واردات گوشت گرم هم بازار گوشت قرمز را تنظیم نکرد از زمانی که قیمت گوشت قرمز به صورت ناگهانی افزایش یافته و تقریباً دو برابر شده، بازار قصابی ها هم کساد است.

پیش از مسئولین وعده داده بودند با واردات گوشت گرم قیمت این کالا در بازار کنترل خواهد شد و حتی قیمت گوشت گوسفندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ثبات نسبی قیمت برنج تا بوی گرانی حبوبات در بازار قزوین

از ثبات نسبی قیمت برنج تا بوی گرانی حبوبات در بازار قزوین