مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-05ورزشي

آذربایجان غربی نیازمند خانه تکواندو تخصصی است


آذربایجان غربی به یک خانه تکواندو تخصصی نیاز دارد تا تمامی مسابقات، اردوها و برنامه های تکواندو در آن اجرا شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس فدراسیون تکواندو کشور گفت: آذربایجان غربی به یک خانه تکواندو تخصصی نیاز دارد تا تمامی مسابقات، اردوها و برنامه های تکواندو در آن اجرا شود.

هادی ساعی 14 آبان در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان با اشاره به اینکه در بسیاری از استان ها علاوه بر مرکز استان در شهرستان ها نیز خانه تکواندو وجود دارد، تصریح کرد: یک مشکل اصلی برای رسیدن به دوران اوج تکواندو آذربایجان غربی نداشتن همین خانه تکواندو تخصصی است که با مدیریت جدید این مشکل نیز حل خواهد شد.

ساعی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی دارای ظرفیت و پتانسیل بالا در رشته تکواندو است، یاد آور شد: وجود 30 هزار ورزشکار فعال در ورزش تکواندو نشان از علاقه و پتانسیل بالا در این استان است که نیاز به توجه وحمایت بیشتر دارد.

رییس فدراسیون تکواندو کشور اظهار کرد: در حال حاضر تمام توان و تمرکز فدراسیون بر این است که در مسابقات یک ماه آینده بتوانیم سهمیه ییشتری برای المپیک کسب کنیم.

وی درخصوص برگزاری مجمع انتخاباتی هیات تکواندو آذربایجان غربی نیز خاطر نشان کرد: این مجمع بدون حاشیه و با همدلی و همفکری برگزار شد که این نشان از این است که تمام مسئولان ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی نیازمند خانه تکواندو تخصصی است

آذربایجان غربی نیازمند خانه تکواندو تخصصی است