مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-20فرهنگي

کمبود نیروی متخصص در حوزه انیمیشن مشهد


کارگردان انیمیشن «مسافری از گانورا» در خصوص چالش های تولید انیمیشن در مشهد در مقایسه با تهران اظهار کرد: دو موضوع بزرگ در این باره وجود دارد، - ایسنا/خراسان رضوی کارگردان انیمیشن مسافری از گانورا در خصوص چالش های تولید انیمیشن در مشهد در مقایسه با تهران اظهار کرد: دو موضوع بزرگ در این باره وجود دارد، یکی بودجه هایی است که اختصاص داده می شود و موضوع دوم که مهمتر از اولی است نیروی متخصص کمتری است که در اینجا وجود دارد.

سیداحمد علمدار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تولید هر انیمیشنی 3 الی 4 سال زمان می برد و ما در جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان از طرف شورای فرهنگ عمومی کشور جایزه تجاری سازی را دریافت کردیم و برای این بود که مسافری از گانورا تنها فیلم تجاری سازی شده جشنواره بود.

وی در خصوص موضوع این انیمیشن اظهار کرد: داستان تخیلی یک شخصیت فضایی است که به دنبال فرمانروای خود که در زمین گم شده است، می آید و به کمک یک پسر معلول تلاش می کنند فرمانروا را پیدا کند.

علمدار درباره چرایی انتخاب این موضوع گفت: درون مایه داستان ما در مورد خانواده است و ایده اصلی آن داستانی واقعی است، در مورد یک پسر معلول که پس از مدتی طبق استدلالی که خودش دارد، فکر می کند که مادرش باعث معلولیت او شده است؛ شکل گیری اولیه موضوع با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیروی متخصص در حوزه انیمیشن مشهد

کمبود نیروی متخصص در حوزه انیمیشن مشهد