مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 20:502023-11-02اجتماعي

از کوهنوردی بپرهیزید شرایط جوی ناپایدار است


رییس مرکز ملی پیش بینی و مخاطرات وضع هوا با ارائه گزارشی از وضعیت جوی ارتفاعات و کوهستان ها اظهار کرد: با توجه به شرایط ناپایدار جوی به کوهنوردان توصیه می شود از صعود خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی ارتفاعات و کوهستان ها در روزهای پایانی هفته اظهار کرد: طی امروز پنجشنبه (11 آبان) فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور، ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات زاگرس، ارتفاعات کرمان، بارش باران و برف، رعدوبرق و وزش باد شدید، بارش های پراکنده در البرز غربی و مناطق مرکزی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: شدت بارش ها در زاگرس مرکزی منجر به وقوع سیلاب در پایین دست می شود.

بارش برف و کولاک در قله های مرتفع و مه آلود شدن با کاهش دید افقی و عمودی همراه است همچنین فعالیت های دره نوردی، کوه نوردی و طبیعت گردی در مناطق مذکور مخاطره آمیز است.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: بارش ها با شدت کمتر و به صورت پراکنده در زاگرس ادامه دارد و شدت بارش ها در مناطق مرکزی و ارتفاعات کرمان، بعضی ساعات بارش باران و برف و وزش باد شدید.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط ناپایدار جوی توصیه می شود از صعود اجتناب شود و در صورت ضرورت با توجه به حاکمیت شرایط زمستانه، به همراه داشتن تجهیزات مناسب گرمایشی و ردیابی توصیه می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کوهنوردی بپرهیزید شرایط جوی ناپایدار است

از کوهنوردی بپرهیزید شرایط جوی ناپایدار است