مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-06حوادث

کشف 550 هزار قطعه لوازم یدکی قاچاق و غیراستاندارد خودرو


فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف بیش از 550 هزار قطعه انواع لوازم یدکی قاچاق و غیراستاندارد خودرو در شهرستان جاجرود خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار دلاور القاصی مهر در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس شرق استان تهران با رصد اطلاعاتی و پیگیری های تخصصی از دپو و نگهداری مقادیر زیادی لوازم خودرو قاچاق در محدوده سعید آباد جاجرود، با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران از صحت گزارش دریافتی مطمئن شده و در همین راستا مجوزهای لازم را از مقام قضایی دریافت کردند، گفت: در ادامه ماموران با مجوز اخذ شده اقدام به بازرسی از این محل کردند که در جریان آن 17 هزار 87 کارتن شامل 550 هزار قطعه انواع لوازم یدکی قاچاق خودرو شامل بلبرینگ، پولوس، سرپولوس، پوسته پولوس و.

را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه یک نفر در این خصوص دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، اظهارکرد: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از 542 میلیارد و 340 میلیون ریال برآورد کردند.

القاصی مهر با بیان اینکه لوازم یدکی قاچاق و غیراستاندارد نقش موثری در بروز تصادفات و حوادث رانندگی دارد، گفت: چنین اقداماتی به طور مستقیم قاچاق محسوب می شود اما چنین افرادی با فروش محصولات بی کیفیت و حتی تقلبی به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 550 هزار قطعه لوازم یدکی قاچاق و غیراستاندارد خودرو

کشف 550 هزار قطعه لوازم یدکی قاچاق و غیراستاندارد خودرو