مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-04بين الملل

آمریکا اهرم فشار علیه نتانیاهو را فعال می کند؟


برخی از نمایندگان حزب دموکرات آمریکا، رییس جمهور این کشور را تحت فشار قرار داده اند تا در ماجرای جنگ میان رژیم صهیونیستی و حماس از اهرم فشار برای محدود کردن اقدامات وحشیانه این رژیم علیه غزه استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، جناح پیشروی حزب دموکرات آمریکا در کنگره در حال افزایش فشارها بر دولت جو بایدن هستند تا به این واسطه از اهرم فشارش برای وادار کردن رژیم صهیونیستی جهت رسیدگی به نگرانی های فزاینده بشردوستانه در غزه استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپولیتیکو در چند روز گذشته چندین قانونگذار دموکرات از کاخ سفید خواسته اند تا موضع سخت تری را در قبال همتایانش در رژیم صهیونیستی اتخاذ کند.

درخواست این قانونگذاران از دولت بایدن این بوده است که رژیم صهیونیستی را تحت فشارقرار دهد تا از این طریق بتواند، برنامه های خود را برای تضمین امنیت غیرنظامیان و رسیدگی به مسائل بشردوستانه در غزه پیش ببرد.

خواسته آنها از بایدن این بوده است تا پیش از آنکه طرح ارائه کمک های اضافی به این رژیم را نهایی کند از آن بخواهد تا محاصره خود بر غزه جهت قطع آب و سوخت را متوقف کند.

در همین رابطه الکساندریا اوکاسیو کورتز عضو حزب دموکرات آمریکا گفته است: جدا از آتش بس، فکر می کنم برای حزب ما نیاز باشد تا به رییس جمهور فشار آورد تا واقعا به عنوان یک نیروی میانجی در جریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا اهرم فشار علیه نتانیاهو را فعال می کند؟

آمریکا اهرم فشار علیه نتانیاهو را فعال می کند؟