مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-12اقتصادي

ثمره اعتماد به توان داخلی در تولید قطعات حساس نیروگاهی به بار نشست


شیر اطمینان بویلرهای بازیاب سیکل ترکیبی نیروگاه نکا بومی سازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، در راستای برداشت گامی دیگر در جهت خودکفایی، شیر اطمینان بویلرهای بازیاب سیکل ترکیبی نیروگاه نکا بومی سازی شد با پیگیری اداره های ساخت داخل و تعمیرات مکانیک سیکل ترکیبی نیروگاه شهیدسلیمی نکا، سیفتی رلیف والوHp Eco (شیر اطمینان صنعتی) بویلرهای بازیاب واحد سیکل ترکیبی با مقاومت تحمل فشار 170 بار در داخل کشور ساخته شد.

  طی سال های اخیر اقدامات خوبی جهت بومی سازی در نیروگاه شهید سلیمی نکا توسط کارکنان این واحد صورت گرفته که شیر اطمینان بویلرهای بازیاب سیکل ترکیبی نیروگاه نکا از دیگر این اقدامات بوده است.

از سال 1390 و پس از اعمال تحریم های ظالمانه تاکنون بیش از 86 هزار شامل 2هزار و 350 نوع قطعه مورد نیاز این نیروگاه با مدیریت و پیگیری کارشناسان متخصص نیروگاه نکا و همت و توانمندی سازندگان و شرکت های دانش بنیان در داخل کشور بومی سازی شد.

علیرضا وفایی نژاد رییس اداره ساخت داخل شرکت مدیریت تولید برق نکا با اعلام این خبر، اظهار کرد: پس از عدم پاسخگویی شرکت سازنده ژاپنی به دلیل شرایط تحریمی، باوجود حساسیت و بالا بودن میزان مقاومت، ظرافت در طراحی و روش ساخت و نیز فقدان تجربه در زمینه ساخت در داخل کشور، ثمره باورمندی و اعتماد به دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثمره اعتماد به توان داخلی در تولید قطعات حساس نیروگاهی به بار نشست

ثمره اعتماد به توان داخلی در تولید قطعات حساس نیروگاهی به بار نشست