مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 09:002023-10-31اقتصادي

لولمان نیازمند طرح توسعه بلندمدت توأمان با نظارت شهری


لولمان یکی از شهرهای تازه تأسیس است که عزم مسئولان شهری نیز برای عمران و آبادانی آن دیده می شود اما آنچه لازم است باید نگاه بلند مسئولان شهری بلندمدت و توسعه مدارانه و همچنین نظارت ها بر اجرای طرح های در دست احداث نیز بیش ازپیش موردتوجه قرار بگیرد.

- خبرگزاری فارس – حمیدرضا دنیادیده: وقتی از مسیر رشت به سمت شرق گیلان حرکت می کند، شهر جدیدالتأسیسی به نام لولمان توجه شمارا به خود جلب می کند؛ شهری جلگه ای و گردشگر پذیر که سفیدرود هم از میان آن عبور می کند و پذیرای مسافران و گردشگران از اقصی نقاط ایران است.

لولمان شهری در مسیر توسعه لولمان از سال 1388 به شهر ارتقا یافته و طی سال های اخیر به لحاظ توسعه یافتگی یکی از شهرهای در حال پیشرفت در استان به شمار می رود که طرح های توسعه شهری گواه آن است.

یکی از جلوه های ویژه شهر لولمان، کلبه روستایی و اجرای طرح مبلمان شهری در حاشیه جاده رشت به آستانه اشرفیه است که در کنار زیبایی های شهری، برخی نواقص و اهمال مسئولان شهری نیز در آن هویدا و نیازمند توجه بیشتر است.

نگهداری نامناسب کلبه روستایی، اجرای ناقص مبلمان شهری، مسیر غیراستاندارد به پارک، رودخانه آلوده و چندین مسئله دیگر در کنار زیبایی های شهری ایجاد شده، چهره ای مزمن و نامطلوب به این طرح شهری داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لولمان نیازمند طرح توسعه بلندمدت توأمان با نظارت شهری

لولمان نیازمند طرح توسعه بلندمدت توأمان با نظارت شهری