مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-01دانش

تفاهم نامه همکاری میان جهاددانشگاهی و استانداری چهارمحال و بختیاری منعقد شد


با توجه به ضرورت سرعت بخشیدن به پیشرفت فرهنگی، علمی و فناوری، در راستای چشم انداز پیشرفت و توسعه استان و سند آمایش چهارمحال و بختیاری و به منظور بهره گیری از ظرفیت های مدیریت جهادی و تجارب جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری با توجه به ضرورت سرعت بخشیدن به پیشرفت فرهنگی، علمی و فناوری، در راستای چشم انداز پیشرفت و توسعه استان و سند آمایش چهارمحال و بختیاری و به منظور بهره گیری از ظرفیت های مدیریت جهادی و تجارب جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف، تفاهم نامه همکاری میان غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری و حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری میان استانداری چهارمحال و بختیاری و جهاددانشگاهی به منظور استفاده از توانمندی ­ها و ظرفیت­ های جهاددانشگاهی در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، اجرایی، علمی، آموزشی، تحقیقاتی، فناوری، سلامت، کارآفرینی، خدمات فنی و تخصصی و .

در راستای تحول دانش بنیان و پیشرفت چهارمحال و بختیاری و طرح­ ها و برنامه­ های تحولی تأمین­ کننده منافع ملی و استانی منعقد شد.

کمک به تأمین اعتبار جهت راه اندازی کلینیک تخصصی سلامت خانواده (درمان ناباروری و سرطان، ترمیم زخم و بافت، telemedicine (دوراپزشکی) دندانپزشکی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری میان جهاددانشگاهی و استانداری چهارمحال و بختیاری منعقد شد

تفاهم نامه همکاری میان جهاددانشگاهی و استانداری چهارمحال و بختیاری منعقد شد