مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-19سياسي

افتتاح یک بیمارستان در شهریار پس از 34 سال انتظار


بیمارستان 313 تختی امام خمینی شهریار پس از 34 سال انتظار مردم این شهرستان محروم، امروز همزمان با روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور رییس جمهور افتتاح و بهره برداری رسمی از آن آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوریی، دکتر سید ابراهیم رییسی صبح امروز یکشنبه با سفر به شهرستان شهریار، بیمارستان 313 تختی امام خمینی (ره) شهریار را که تکمیل آن به عنوان یک طرح نیمه تمام جزو دستورات و مصوبات سفر سال گذشته وی به این شهرستان بود، به شکل رسمی افتتاح کرد.

عملیات احداث این بیمارستان در شهرستان محروم شهریار از 34 سال قبل آغاز شده بود و عملیات ساختمانی و تجهیز آن تا سال گذشته به پیشرفت 76 درصدی رسیده بود.

دکتر رییسی پس از سفر اردیبهشت 1401 خود به شهرستان شهریار و بازدید از این پروژه دستور داد مشکلات اداری و مالی تکمیل آن در کوتاه ترین زمان رفع شود که پیرو این دستور ابتدا رفع اختلافات هیئت مدیره بیمارستان و سپس تامین منابع مالی لازم در دستور کار قرار گرفت تا این طرح عمرانی خدماتی هر چه سریع تر تکمیل شود.

بیمارستان امام خمینی دارای 18 بخش بیمارستانی بوده و در مجموع 313 تخت در بخش های اورژانس، زنان و زایمان، اطفال، جراحی، NICU، ICU، CCU، PICU، دیالیز، اتاق های عمل و بخش های داخلی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک بیمارستان در شهریار پس از 34 سال انتظار

افتتاح یک بیمارستان در شهریار پس از 34 سال انتظار