مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:252023-10-23سياسي

ثبت نام قطعی 43 داوطلب مجلس در کهگیلویه و بویراحمد


رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد از ثبت نام قطعی 43 داوطلب در سه حوزه انتخابیه این استان تا پایان روز چهارم ثبت نام خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد از ثبت نام قطعی 43 داوطلب در سه حوزه انتخابیه این استان تا پایان روز چهارم ثبت نام خبر داد.

سید جواد هاشمی مهر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه از روز اول ثبت نام از داوطلبین تا ساعت 18 روز یکشنبه 30 مهر ماه در سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد 43 داوطلب برای دوازدهمین دوره انتخابات ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبین تا ساعت 18 روز چهارشنبه سوم آبان ماه ادامه خواهد داشت و در این مرحله صرفٱ افرادی امکان ثبت نام دارند که در مرحله پیش ثبت نام کد رهگیری دریافت کرده باشند.

وی افزود: 20 نفر شامل یک خانم و 19 آقا از حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، 19 نفر از حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده، 10 نفر از حوزه انتخابیه گچساران و باشت ثبت نام کرده اند.

هاشمی مهر با بیان اینکه در مرحله پیش ثبت نام 401 نفر از کل استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در رقابت ها اعلام آمادگی کرده بودند، بیان کرد: در مرحله ثبت نام نهایی امکان تغییر حوزه انتخابیه برای داوطلبان فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام قطعی 43 داوطلب مجلس در کهگیلویه و بویراحمد

ثبت نام قطعی 43 داوطلب مجلس در کهگیلویه و بویراحمد