مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-08فرهنگي

مرضیه برومند کارش را در خانه سینما چگونه به پایان رساند؟


دکتر علی مطلق با اشاره به پویش پیشگیری از سرطان پستان که با همکاری خانه سینما انجام شده است، گفت: تلاش و ارتباط موثر مرضیه برومند (مدیرعامل خانه سینما) در موفقیت این پویش بسیار مهم است و مشارکت بازیگران طراز اول سینما در این کمپین محصول اعتبار مرضیه برومند است.

- دکتر علی مطلق با اشاره به پویش پیشگیری از سرطان پستان که با همکاری خانه سینما انجام شده است، گفت: تلاش و ارتباط موثر مرضیه برومند (مدیرعامل خانه سینما) در موفقیت این پویش بسیار مهم است و مشارکت بازیگران طراز اول سینما در این کمپین محصول اعتبار مرضیه برومند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخش اول پویش پیشگیری از سرطان پستان که از 9 مهر تا 9 آبان برپا بود به پایان رسید و جلسه همنشینی همکاران موثر این پویش در شبکه آفتاب برگزار شد.

طبق اعلام برگزارکنندگان، در این پویش که با همکاری خانه سینما، انجمن رادیو آنکولوژی ایران و شبکه آفتاب برگزار شد، طی یکماه با تولید محتوای موثر و اطلاع رسانی درباره پیشگیری سرطان پستان، گام موثری در راه ایفای مسئولیت اجتماعی برداشته شد.

مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما، دکتر علی مطلق رییس انجمن رادیو آنکولوژی، مازیار حبیبی نیا مدیر شبکه ، امیر اثباتی مدیر هنری پویش و سایر همکاران پویش از انجمن انکولوژی و شبکه حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرضیه برومند کارش را در خانه سینما چگونه به پایان رساند؟

مرضیه برومند کارش را در خانه سینما چگونه به پایان رساند؟