مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-19پزشكي

برگزاری همایشی با محوریت استفاده از فناوری های نوین در آموزش علوم پزشکی


دبیر علمی همایش شیخ الرییس با بیان اینکه دانشجویان جزء گروه های هدف در همایش هستند، اظهار کرد: کارگاه های متنوع با محوریت مدیریت کسب و کار و کارآفرینی و جشنواره دانشجویی با ارائه طرح های نوین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، رضا شروین بدو دبیر علمی همایش شیخ الرییس با بیان اینکه تمامی مشمولان آموزش مداوم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می توانند در نخستین همایش ملی فناوری های نوین آموزش پزشکی و جشنواره شیخ الرییس شرکت کنند، اظهار کرد: 1500 شرکت کننده با امتیازبازآموزی در این همایش حضور دارند.

در این همایش، کارگاه های متنوعی برای اعضای هیات علمی در نظر گرفته شده است که امتیاز توانمندسازی برای آنها لحاظ می شود.

وی ادامه داد: 4 پنل اصلی و کارگاه های متعددی در این سه روز همایش با محوریت استفاده از فناوری های نوین در آموزش علوم پزشکی برگزار می شود.

همچنین دو برنامه مهم دیگر شامل ارائه شواهد و مداخلات آموزشی و محصولات فناورانه و بهترین اقدامات و شواهد با هدف معرفی طرح های قابل اجرا و کاربردی برگزار خواهد شد.

دبیر علمی همایش شیخ الرییس گفت: دانشجویان هم جزو گروه های هدف در همایش شیخ الرییس هستند و برای آنها هم کارگاه های متنوع با محوریت مدیریت کسب و کار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایشی با محوریت استفاده از فناوری های نوین در آموزش علوم پزشکی

برگزاری همایشی با محوریت استفاده از فناوری های نوین در آموزش علوم پزشکی