مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 07:302023-11-14سياسي

رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است و دستگاه های اجرایی باید در زمینه پاسخگویی، شفافیت و تببین اقدامات پیش قدم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حسین سپهری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی با اشاره به دوره دو روزه سواد رسانه ای با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، اظهار داشت: این دوره جزو مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان و از مهمترین و ضروری ترین دوره هایی بود که تاکنون برگزار شده است چرا که رسانه و شبکه های اجتماعی به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده و موضوع سواد رسانه و جهاد تببین از مطالبات مقام معظم رهبری است که بارها در بیاناتشان بر آن تاکید داشته اند.

وی افزود: علاوه بر سواد رسانه، فرهنگ و اخلاق رسانه را هم باید مورد توجه قرار داد و سواد رسانه در جهاد تببین برای امید آفرینی و بازسازی اعتماد مردم دارای اهمیت است که در این راستا باید به بیانه گام دوم انقلاب هم توجه کنیم.

سپهری با بیان اینکه جهاد تببین نوعی جهاد خدمت است عنوان کرد: اگر به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در همه بخش ها توجه کنیم راه خروج از بسیاری مشکلات را به ما نشان خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است

رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است