مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-07اقتصادي

رفع ناترازی بنزین با توسعه خودروهای برقی


در نشست توسعه حمل ونقل خودروهای عمومی برقی در کشور عنوان شد: برقی سازی حمل و نقل پاسخی به کلان مساله ها در حوزه مصرف سوخت، از جمله ناترازی بنزین، - در نشست توسعه حمل ونقل خودروهای عمومی برقی در کشور عنوان شد: برقی سازی حمل و نقل پاسخی به کلان مساله ها در حوزه مصرف سوخت، از جمله ناترازی بنزین، هزینه یارانه سوخت و آلودگی هوا است، که برقی سازی هر کدام از این مسائل را تا حدودی حل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا طهوری در نشست توسعه حمل و نقل خودروهای عمومی برقی در کشور: بایدها و سیاست ها در موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی با اشاره به چهار کلان مساله در حوزه مصرف سوخت فسیلی گفت: ما در کشور با موضوع ناترازی بنزین مواجه هستیم.

البته هنوز تعداد خودروها کافی نیست و تقاضا برای خودروی بیشتر وجود دارد که در نتیجه آن مصرف بنزین بیشتر نیز متصور است.

از طرف دیگر شرایط کشور در تولید بنزین به گونه ای است که نمی توانیم افزایش تولید بنزین داشته باشیم، مگر اینکه سرمایه گذاری های سنگینی در این زمینه صورت گیرد.

مشاور امور فناوری وزارت کشور همچنین با اشاره به پرداخت یارانه انرژی گفت: یارانه سوخت که از خزانه عمومی دولت پرداخت می شود رقم بسیار بالایی است و اگر پرداخت این یارانه انجام نمی شد شاید با مبلغ پرداختی یارانه سوخت در طول یکسال می شد تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع ناترازی بنزین با توسعه خودروهای برقی

رفع ناترازی بنزین با توسعه خودروهای برقی