مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:252023-10-30فرهنگي

ترجمه «معنای هستی انسان» منتشر شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «معنای هستی انسان» نوشته ادوارد ویلسون به تازگی با ترجمه سمانه آسمانی و سامان مرادخانی توسط نشر لگا منتشر و راهی بازار نشر شده است.

- ترجمه کتاب معنای هستی انسان نوشته ادوارد ویلسون توسط نشر لگا منتشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب معنای هستی انسان نوشته ادوارد ویلسون به تازگی با ترجمه سمانه آسمانی و سامان مرادخانی توسط نشر لگا منتشر و راهی بازار نشر شده است.

چگونه بشریت پدید آمد و چرا گونه ای مانند ما در این سیاره وجود دارد؟ آیا ما جایگاه یا حتی سرنوشت خاصی در جهانِ هستی داریم؟ مقصدمان چیست و چرا؟ که خود ای بسا دشوارترین پرسشِ پرسش ها باشد.

ادوارد ویلسون، زیست شناس برنده جایزه پولیتزر، در فلسفی ترین اثر کارنامه خود [یعنی معنای هستی انسان]، با این قبیل سوالات وجودی و چندی دیگر دست وپنجه نرم می کند و آنچه که وجه تسمیه والای انسان ها از همه گونه های دیگر است، بررسی می کند.

ویلسون خوانندگانش را با خود به سفری می کشاند که در درازای آن علم و فلسفه را برای ابداع رساله ای قرن بیست ویکمی در مورد وجود انسان به هم پیوند می زند؛ از پیدایش نخستینِ ما گرفته تا نگاهی تحریک آمیز به آنچه آینده بشر آبستنِ آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه «معنای هستی انسان» منتشر شد

ترجمه «معنای هستی انسان» منتشر شد