مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 22:352023-11-01حوادث

توقیف 4 قایق تفریحی در کیش به خاطر عدم رعایت شئونات اسلامی


در پی بروز هنجارشکنی حمل مسافر با وضعیت نامناسب در قایق های تفریحی ، تعداد چهار فروند قایق توسط ماموران پایگاه دریابانی و اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی ویژه کیش توقیف شد.

- در پی بروز هنجارشکنی حمل مسافر با وضعیت نامناسب در قایق های تفریحی ، تعداد چهار فروند قایق توسط ماموران پایگاه دریابانی و اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی ویژه کیش توقیف شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: چهار فروند قایق تفریحی در ساحل مارینا جزیره کیش به دلیل بروز موارد هنجار شکن توقیف شد.

  سرگرد حمید زنگانه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر افزود: در پی بروز هنجارشکنی حمل مسافر با وضعیت نامناسب در قایق های تفریحی، تعداد چهار فروند قایق توسط ماموران پایگاه دریابانی و اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی ویژه کیش توقیف شد.

  وی ادامه داد: این شناورها به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی و بی توجهی به ضوابط انتظامی توقیف و پرونده به مرجع قضایی ارسال شد.

  معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش اضافه کرد: کیشوندان همکاری مناسبی در جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی دارند و که در این راستا قدردان آنان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 4 قایق تفریحی در کیش به خاطر عدم رعایت شئونات اسلامی

توقیف 4 قایق تفریحی در کیش به خاطر عدم رعایت شئونات اسلامی