مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 17:102023-10-29بين الملل

هلاکت چند نظامی اسراییلی در کمین نیروهای القسام در نوار غزه


نیروهای گردانهای عزالدین القسام با انجام یک عملیات هلی برن، نظامیان صهیونیستی را در کمین خود در شمال نوار غزه گرفتار کردند و چندین نفر از آنان را از پای درآوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گردانهای عزالدین القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- امروز یکشنبه خبر داد که با نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف مقر نظامی ایرز واقع در شمال نوار غزه درگیر شدند.

القسام تأکید کرد که در جریان این درگیریها، چند خودروی نظامی صهیونیستها در غرب این مقر نظامی آتش گرفت و شماری از سربازان داخل در آن نیز کشته شدند.

شبکه قدس درباره جزییات این عملیات، گزارش داد، گردانهای القسام از نخستین ساعات صبح، چندین بار نیروهای صهیونیستی را که در شمال غرب بیت لاهیا و اطراف نوار غزه نفوذ کرده بودند، هدف قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین شبکه، یک گروه از ارتش صهیونیستی در غرب ایرز، در کمین نیروهای القسام گرفتار شدند و هدف موشکهای ضد زره و تیراندازی گسترده قرار گرفتند که در پی آن، خودروهای نظامی صهیونیستها منهدم شد و سربازان هم کشته شدند.

بنا بر این گزارش، نیروهای القسام موفق شدند پشت خطوط دفاعی دشمن صهیونیستی عملیات هلی برن انجام دهند و به شدت با صهیونیستها درگیر شوند و شماری از آنان را از پای درآورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت چند نظامی اسراییلی در کمین نیروهای القسام در نوار غزه

هلاکت چند نظامی اسراییلی در کمین نیروهای القسام در نوار غزه