مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-06اقتصادي

همایش ملی مدیریت انرژی در ساختمان برگزار می شود


رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: همایش ملی مدیریت انرژی در ساختمان از 8 لغایت 10 آذرماه 1402 در اصفهان برگزار می شود.

- سید حسین محمودیه، رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این اداره کل در چهارچوب دبیرخانه بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان در نظر دارد همایش ملی مدیریت انرژی در ساختمان را در استان اصفهان برگزار کند.

  وی افزود: این همایش با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و با حضور مقامات استانی و کشوری در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به تاریخ های 8، 9 و 10 آذرماه 1402 در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) برگزار می شود.

  محمودیه خاطرنشان کرد: از اول مهرماه 1402 هرگونه تمدید و ارتقا پروانه مهندسی منوط به گذراندن دروه مبحث 19 بوده که این دوره آموزشی از همان ابتدای مهرماه به صورت کلاس آموزشی در استان برقرار شده است اما با توجه به تعداد زیاد متقاضیان، پیگیری های لازم به عمل آمد و مجوز برگزاری این دوره آموزشی از وزارت راه و شهرسازی به عنوان دبیرخانه ملی انرژی اخذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی مدیریت انرژی در ساختمان برگزار می شود

همایش ملی مدیریت انرژی در ساختمان برگزار می شود