مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-26اقتصادي

کاهش 75 درصدی غرق شدگان در گیلان


رییس هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان از کاهش 75 درصدی آمار غرق شدگان در گیلان خبر داد و گفت: امسال 470 نجات یافته داشتیم و همه تلاش ما این است که حتی یک غریق هم نداشته باشیم.

- ایسنا/گیلان رییس هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان از کاهش 75 درصدی آمار غرق شدگان در گیلان خبر داد و گفت: امسال 470 نجات یافته داشتیم و همه تلاش ما این است که حتی یک غریق هم نداشته باشیم.

هاشم اسماعیلی در آیین تجلیل از منجیان نمونه و ایثارگر استان گیلان اظهار کرد: با حمایت های استاندار و ستاد ساماندهی سواحل تلاش ها بر این بود که بتوانیم به کاهش 50 درصدی غریق در سالجاری برسیم، طی جلسات و برنامه ریزی های متعددی که از دی ماه سال گذشته برگزار شد ایستگاه های نجات غریق از 238 ایستگاه به 302 ایستگاه افزایش یافت.

رییس هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان افزود: به دنبال افزایش ایستگاه ها، تعداد منجیان و مراقبان دریا هم افزایش یافت که منجربه کاهش 75 درصدی آمار غرق شدگان در گیلان شد، متاسفانه مغروقین سال گذشته 45 نفر بودند که 45 خانواده عزادار شدند و این عدد امسال به 10 نفر رسید، همه تلاش ما این است که حتی یک غریق هم نداشته باشیم.

وی گفت: امسال 470 نجات یافته داشتیم و بالغ بر 1000 نفر در حوزه های مختلف همراه و همکار هیات نجات غریق و غواصی استان بودند که قدردان تلاش های آنها هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 75 درصدی غرق شدگان در گیلان

کاهش 75 درصدی غرق شدگان در گیلان