مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 00:302023-11-18فرهنگي

بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی در قامت شهرت جهانی خود معرفی شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: پایگاه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی در حدی که باید معرفی نشده است و مدیریت جدید باید برنامه های جدی درمورد معرفی این اثر و محتویات معنوی و فرهنگی آن داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، طی مراسمی در محل مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی فردین عینی به عنوان مدیر جدید این پایگاه جهانی معرفی و با اهدای هدایایی از زحمات مهدی حیدری وند مدیر سابق مجموعه جهانی شیخ صفی تقدیر شد.

حسن محمدی ادیب، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در این مراسم معارفه گفت: اهمیت مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی بر هیچ کسی پوشیده نیست و مدیریت این مجموعه وظیفه سنگینی برعهده دارد که امیدوارم در حضور مدیر جدید شاهد اتفاقات خوبی در این پایگاه جهانی باشیم.

وی افزود: حکم حکومتی مقام معظم رهبری درمورد این مجموعه که در سفر به اردبیل در سال 1379 انجام شده است یک امتیاز ویژه برای مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی محسوب می شود و بر همین اساس به دنبال اختصاص ردیف بودجه ویژه برای این مجموعه هستیم که در وزارت میراث فرهنگی نیز مورد موافقت قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی در قامت شهرت جهانی خود معرفی شود

بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی در قامت شهرت جهانی خود معرفی شود