مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-06فرهنگي

برگزاری ششمین هفته فیلم و عکس خمینی شهر


رییس انجمن سینمای جوانان خمینی شهر گفت: در ششمین هفته فیلم و عکس خمینی شهر 25 عکس از 25 عکاس، 9 فیلم کوتاه در بخش ملی و 15 فیلم کوتاه بخش خمینی شهر نمایش داده می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس انجمن سینمای جوانان خمینی شهر گفت: در ششمین هفته فیلم و عکس خمینی شهر 25 عکس از 25 عکاس، 9 فیلم کوتاه در بخش ملی و 15 فیلم کوتاه بخش خمینی شهر نمایش داده می شود.

سیدمرتضی احمدی به ایسنا گفت: ششمین هفته فیلم و عکس خمینی شهر از سوی انجمن سینمای جوانان خمینی شهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خمینی شهر در سه روز از یکشنبه 14 آبان ماه آغاز شده است و نمایش فیلم ها و کارگاه ها تا روز سه شنبه 16 آبان و نمایشگاه عکس نیز تا روز جمعه 19 آبان ماه ادامه دارد.

او افزود: در این دوره 520 عکس از 55 هنرمند عکاس ارسال شده که از این بین تعداد 25 اثر از 25 عکاس انتخاب و در معرض دید علاقه مندان قرار داده شده است.

همچنین 9 فیلم کوتاه در بخش ملی (فیلم های منتخب جشنواره فیلم کوتاه تهران) و 15 فیلم کوتاه بخش خمینی شهر (تولیدات فیلم سازان خمینی شهر) نیز نمایش داده می شود.

رییس انجمن سینمای جوان خمینی شهر با اشاره به برگزاری نشست های نقد و بررسی فیلم در ششمین هفته فیلم و عکس خمینی شهر، بیان کرد: 3 کارگاه تخصصی نیز به منظور ارتقای سطح علمی هنرجویان، هنرمندان و علاقه مندان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ششمین هفته فیلم و عکس خمینی شهر

برگزاری ششمین هفته فیلم و عکس خمینی شهر