مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-18اقتصادي

انتقاد معاون اقتصادی استاندار از کیفیت آرد در قزوین


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین گفت: از کارخانه های آرد در استان قزوین انتظار داریم که کیفیت آرد را به قدری افزایش دهند که نیاز نانوایان به آرد با کیفیت تأمین شود.

- ایسنا/قزوین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین گفت: از کارخانه های آرد در استان قزوین انتظار داریم که کیفیت آرد را به قدری افزایش دهند که نیاز نانوایان به آرد با کیفیت تأمین شود.

علی رحمانی در جلسه کارگروه استانی آرد و نان اظهار کرد: در استان قزوین نانوایان به استفاده از آرد با کیفیت تمایل نشان می دهند و همین امر سبب می شود از کارخانه های خارج از استان آرد مورد نیاز خود را تأمین کنند، از کارخانه های استان انتظار داریم که کیفیت آرد را به قدری افزایش دهند که این نیاز تأمین شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی در این جلسه بیان کرد: آرد خام روستایی برای ما دارای اهمیت است و نباید اجازه دهیم میزان این آرد کاهش پیدا کند، البته باید نظارت صورت بگیرد که این آرد حتماً به نان تبدیل شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین ادامه داد: در زمینه آرد خبازی نیز باید تصمیم گرفته شود که این آرد به گونه ای تأمین شود که سهمیه آرد خام روستایی تحت تأثیر قرار نگیرد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد معاون اقتصادی استاندار از کیفیت آرد در قزوین

انتقاد معاون اقتصادی استاندار از کیفیت آرد در قزوین