مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-31پزشكي

تشکیل 59 هزار پرونده دارویی درمانی برای بیماران نیازمند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید سلیمی گفت: معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی این سازمان با همکاری مددکاران اجتماعی شاغل در سراسر کشور، - رییس سازمان داوطلبان هلال احمر از تشکیل 59 هزار و 882 پرونده کمک حمایتی بلاعوض ویژه بیماران نیازمند مراجعه کننده به شعب هلال احمر سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید سلیمی گفت: معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی این سازمان با همکاری مددکاران اجتماعی شاغل در سراسر کشور، از طریق تشکیل پرونده دارویی و درمانی، به مددجویان و بیماران نیازمند کمک بلاعوض ارائه می کند.

وی افزود: در 6 ماهه نخست سال جاری با تخصیص 600 میلیارد ریال اعتبار حمایتی طی چهار مرحله به حوزه ستادی سازمان داوطلبان و جمعیت هلال احمر استان ها، برای بیش از 59 هزار بیمار نیازمند، پرونده خدمات حمایتی دارو و درمان تشکیل شده است.

سلیمی بیان کرد: مددکاران اجتماعی مطابق با آیین نامه خدمات اجتماعی، برای بیماران نیازمند مراجعه کننده تشکیل پرونده می دهند و بنا بر شرایط اقتصادی و خانوادگی مددجو و شدت نیازمندی وی، مبلغی را به عنوان کمک هزینه و مساعدت بلاعوض تعیین می کنند.

رییس سازمان داوطلبان گفت: پرداخت کمک هزینه در زمینه های دارو، بستری طبی و جراحی، خدمات پاراکلینیکی، تأمین وسایل و تجهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 59 هزار پرونده دارویی درمانی برای بیماران نیازمند

تشکیل 59 هزار پرونده دارویی درمانی برای بیماران نیازمند