مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-11سياسي

حاج منصور ارضی: هیأتی ها باید اولین نفر، فرمان ولی فقیه را عملیاتی کنند+فیلم


حاج منصور ارضی با بیان اینکه هیأتی ها باید مطیع فرمایشات مقام معظم رهبری باشند گفت: فعالان عرصه هیأت باید بدانند خاکسارترین فرد و کوچک ترین فرد خود شما هستید و هرگاه در این دستگاه خود را کوچک کنید، - منصور ارضی: مرض بی درمان برخی هیأتی ها در قبال غزه ارضی: تمام ارکان هیأت باید مراقب رفتار خود باشند  حاج منصور ارضی در این مراسم اظهار کرد: اگر ما در دستگاه امام حسین(ع) فعال هستیم در مرحله نخست باید یقین کنیم که خداوند ما را با این هدف خلق کرده است.

وی با اشاره به اینکه باید مسئولیت خود را به بهترین شکل انجام دهیم، مطرح کرد: یکی از راه ها برای موفقیت در مسیر این مسئولیت ترک حرام و انجام حلال است.

این پیرغلام اهل بیت(ع) با بیان اینکه اصل بنیاد هیأت دست حضرت زهرا(س) است، عنوان کرد: خرج هیأت ها و مراسمات را نیز خود حضرت زهرا(س) متقبل می شوند.

وی با اشاره به اینکه حماسه فاطمیه دارای معانی بسیاری است، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) تمام آن چه را که باید برای بقای اسلام و راه امیرالمؤمنین(ع) خرج کند، خرج کرده است.

ارضی با بیان اینکه در حریم امام حسین(ع) باید کثیفی ها را از خود پاک کنیم، تصریح کرد: هیأت ها در جامعه محور هستند چراکه بنای انقلاب اسلامی نیز برپایه هیأت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج منصور ارضی: هیأتی ها باید اولین نفر، فرمان ولی فقیه را عملیاتی کنند+فیلم

حاج منصور ارضی: هیأتی ها باید اولین نفر، فرمان ولی فقیه را عملیاتی کنند+فیلم