مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 22:052023-11-05سياسي

گزارش خبرنگار جماران از مراسم دهمین سالگرد ارتحال حبیب الله عسکراولادی


مراسم دهمین سالگرد ارتحال حبیب الله عسکراولادی با حضور جمعی از شخصیت های سیاسی اصول گرا در مجتمع فرهنگی هنری شهدای مؤتلفه اسلامی برگزار شد.

- مراسم دهمین سالگرد ارتحال مرحوم حبیب الله عسکراولادی عصر امروز(یک شنبه 14 آبان ماه) در مؤسسه فرهنگی هنری شهدای مؤتلفه اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، حسین انواری در ابتدای این مراسم طی سخنانی مرحوم عسکراولادی را یکی از خدمتگزاران به اسلام دانست که الگوهایی از این شخصیت در 70 سال بروز و ظهور داشته ، و گفت: جسم عسکراولادی در جمع ما نیست ولی راه، فریادها و آموزش های او در پیش روی ما است .

اقتدار و ماندگاری مردان الهی کار برای خدا، خلوص و مقاومت در برابر مشکلات است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی یادآور شد: در زمان حاضر با بلیه ای در صحنه بین المللی مواجه هستیم؛ دژخیمی به نام اسراییل با حمایت آمریکا کودکان فلسطینی را به طور دردناکی قتل عام می کند.

اما بعد دیگرش این است که داریم به یک اجماع بین المللی می رسیم؛ و حتی رسوایی برخی دولت هایی که با مردمشان همراهی نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه ابعاد شخصیتی مرحوم عسکراولادی خیلی مختلف است، اظهار داشت: عسکراولادی از زمان خودش جلوتر نظر می کرد و اسیر زمان خودش نیود؛ آینده نگر و دوراندیش بود و جهت گیری اش به سوی یک جامعه نمونه اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش خبرنگار جماران از مراسم دهمین سالگرد ارتحال حبیب الله عسکراولادی

گزارش خبرنگار جماران از مراسم دهمین سالگرد ارتحال حبیب الله عسکراولادی