مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-01اقتصادي

کمک بیش از چهار میلیارد تومانی گیلانیان به بازسازی عتبات عالیات


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان با اشاره به میزان منابع جذب شده طی نیم سال نخست امسال، گفت: گیلانیان بیش از چهار میلیارد تومان به بازسازی و توسعه عتبات عالیات کمک کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مجید دوهندو، مسؤول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گیلان عصر امروز در نشست مشترک با مسؤولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در سالن شاهد و ایثار رشت با تاکید بر هم افزایی جهت معرفی ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان ها و روستاها به جهت جذب حداکثری، اظهار کرد: در خوشبینانه ترین حالت ممکن تنها 20 درصد مردم در روستاها ستاد بازسازی عتبات عالیات را می شناسند و لازم است با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها، ستاد را به مردم بیشتر معرفی کرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت جذب نذورات مردمی، افزود: از ظرفیت فرماندهان پایگاه های مقاومت، تحقق منابع برنامه ریزی شده از محل تفاهم نامه ستاد با بسیج، آموزش و پرورش و همچنین اوقاف و همچنین با به میدان آوردن خیرین حرم ساز استان به جهت جذب نذورات مردمی در سطح استان بهره گرفته شده است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان با اشاره به میزان جذب نذورات گیلانان گفت: در سه ماهه نخست امسال یک میلیارد و 443 میلیون تومان و در سه ماهه دوم امسال حدود 2 میلیارد و 575 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بیش از چهار میلیارد تومانی گیلانیان به بازسازی عتبات عالیات

کمک بیش از چهار میلیارد تومانی گیلانیان به بازسازی عتبات عالیات