مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-15حوادث

رادان: سالانه حدود 1300 تن کشف مواد مخدر داریم


فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه ایران سپر اکثر کشورها به خصوص اروپا و آمریکا در امر مبارزه با موادمخدر است، گفت: ما مبارزه با مواد مخدر را خدمت به بشریت می دانیم.

- فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه ایران سپر اکثر کشورها به خصوص اروپا و آمریکا در امر مبارزه با موادمخدر است، گفت: ما مبارزه با مواد مخدر را خدمت به بشریت می دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد رضا رادان در دومین روز از سفر خود به عراق همراه عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق از اداره کل مبارزه با مواد مخدر این کشور بازدید کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور ضمن قدردانی از تلاش های پلیس کشور عراق در امر مبارزه با مواد مخدر، افزود: حقیقت امر این است که جناب وزیر هوشمندانه پلیس مبارزه با مواد مخدر را مستقل کردند، چون موضوع آلودگی مردم به مواد مخدر مخصوصاً جوانان یکی از مسیرهای دشمن برای ضربه زدن به نظام هاست و طبیعی است که کشور عراق هم مستثنی نیست.

رادان با بیان اینکه یک سال از شروع فعالیت پلیس مبارزه با مواد مخدر عراق می گذرد ولی نتایج خوبی داشته است، تصریح کرد: به نظرم رسید که رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر انگیزه بالایی در این موضوع دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادان: سالانه حدود 1300 تن کشف مواد مخدر داریم

رادان: سالانه حدود 1300 تن کشف مواد مخدر داریم