مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 09:102023-10-27اجتماعي

هفته فرهنگی قزوین از 6 آبان آغاز می شود


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: هفته فرهنگی قزوین با پیش بینی برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، مسابقه و سرگرمی و رونمایی از «گذر شهروندی»، - ایسنا/قزوین رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: هفته فرهنگی قزوین با پیش بینی برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، مسابقه و سرگرمی و رونمایی از گذر شهروندی ، از روز شنبه 6 آبان ماه در محل سازمان فرهنگی و محوطه پیرامونی و بوستان 8 بهشت قزوین آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین برجی اظهار کرد: بعد از چند سال تعطیلی برنامه های هفته فرهنگی شهر قزوین به دلیل شیوع ویروس کرونا، خوشبختانه امسال با برنامه ریزی و تمهیدات انجام شده آماده برگزاری این هفته هستیم.

وی افزود: برنامه های این هفته، از روز شنبه ششم آبان ماه آغاز و تا یازدهم آبان ماه در بوستان هشت بهشت، نگارخانه و سالن همایش سازمان و محوطه سازمان فرهنگی ورزشی به مدت 6 روز صبح و بعد از ظهر برگزار می شود.

رونمایی از گذر شهروندی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین یادآور شد: یکی از فعالیت های شاخص و پر محتوای سازمان در این ایام رونمایی از گذر شهروندی است که در آن جمعی از غرفه های مجموعه شهری برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته فرهنگی قزوین از 6 آبان آغاز می شود

هفته فرهنگی قزوین از 6 آبان آغاز می شود