مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-02سياسي

قرائت 100 مقاله در همایش ملی جراحان مغز کشور در بابل


دبیر علمی همایش جراحان مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در طی این سه روز 100 سخنرانی در سه سالن اصلی دانشگاه از پیشکسوتان این حوزه داریم که ارائه مقاله خواهند کرد.

- سیدابراهیم حجازیان امروز 11 آبان در همایش ملی جراحان مغز واعصاب کشور در دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: این همایش با حضور 250 جراح برجسته مغز و اعصاب به مدت سه روز از تاریخ 10 تا 12 آبان ماه برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری این گونه همایش ها جایگاه بسیار مهمی در پیشبرد مسائل علمی و تبادل نظر در مورد جدیدترین مسائل حوزه جراحی مغز و اعصاب دارد و برای مردم منطقه، دانشجویان و دانش پژوهان اثرات مثبت و شگفت انگیزی به همراه خواهد داشت.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: جدیدترین و به روزترین مطالعات حوزه جراحی مغز و اعصاب در رشته های جراحی ستون فقرات، جراحی مغز و قاعده جمجمه، جراحی باز و بسته عروق مغزی، جراحی اعصاب کودکان، ضایعات اعصاب محیطی، رادیوسرجری بین دانشمندان ایرانی و بین المللی تبادل نظر می شود.

ساخت بزرگترین حسینه تهران توسط دکتر کتابچی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این همایش، اظهار کرد: ما باید دو اصل را همیشه در رابطه با رفتار و عملکرد انسان ها در نظر بگیریم از این رو به دو طب نیاز داریم، طبی برای مغز ظاهری و طبی برای مغز روحانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت 100 مقاله در همایش ملی جراحان مغز کشور در بابل

قرائت 100 مقاله در همایش ملی جراحان مغز کشور در بابل