مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:402023-10-29بين الملل

رژیم جعلی و غیرقانونی اسراییل حریف مقابله با حماس نمی شود


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وقایع اخیر غزه، گفت: اکنون مردم مظلوم غزه تحت محاصره هستند و رژیم جعلی و غیرقانونی اسراییل چون حریف مقابله با حماس نمی شود تمام دق دلی خود را با بمباران بر سر مردم و کودکان و زنان مظلوم خالی می کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وقایع اخیر غزه، گفت: اکنون مردم مظلوم غزه تحت محاصره هستند و رژیم جعلی و غیرقانونی اسراییل چون حریف مقابله با حماس نمی شود تمام دق دلی خود را با بمباران بر سر مردم و کودکان و زنان مظلوم خالی می کند.

جواد قناعت، شنبه گذشته 6 ،آبان در جمع مردم بخش جلگه ماژان شهرستان خوسف اظهار کرد: بعد از استقرار دولت سیزدهم در سطح کشور شاهد کارهای خوبی هستیم البته این به معنای این نیست که مشکلی نداریم.

وی با اشاره به حضور رییس جمهور و وزرا و مدیران در بین مردم، افزود: در جلسه امروز شورای اداری خوسف با حضور مدیران کل استانی مصوبات بسیار خوبی برای ماژان داشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار خراسان جنوبی با اشاره به عقب ماندگی های تاریخی استان در حوزه آب، راه، بهداشت ادامه داد: در طول دولت سیزدهم، خراسان جنوبی رتبه اول کشور را در بحث احداث باندهای دوم کسب کرده و نزدیک 270 کیلومتر باند دوم احداث شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم جعلی و غیرقانونی اسراییل حریف مقابله با حماس نمی شود

رژیم جعلی و غیرقانونی اسراییل حریف مقابله با حماس نمی شود