مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-28اقتصادي

افزایش همکاری یزدی ها با تیم های سیار اهدای خون


مدیر کل انتقال خون استان یزد از افزایش آمار مشارکت و حضور مردم در تیم های سیار اهدای خون استان یزد به همت اهداکنندگان و تلاش کارکنان اداره کل انتقال خون استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل انتقال خون استان یزد از افزایش آمار مشارکت و حضور مردم در تیم های سیار اهدای خون استان یزد به همت اهداکنندگان و تلاش کارکنان اداره کل انتقال خون استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

سید محمدرضا آقایی میبدی در این باره اظهار کرد: بر اساس آمار و مقایسه ی عملکرد شش ماهه امسال نسبت به سال گذشته، تعداد تیم های سیار اهدای خون در استان 228 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به این که هدف سازمان انتقال خون دسترسی آسان مردم جهت اهدای خون است، گفت: حضور تیم سیار اهدای خون در بین مردم برای ارائه خدمت بیشتر به آنهاست.

آقایی با بیان این که حضور مراجعین در تیم های سیار خونگیری 118 درصد افزایش داشته است، گفت: آمار اهدای خون نیز 113 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: حضور بانوان نیز نزدیک به 60 درصد در تیم های سیار اهدای خون مناطق مختلف بیشتر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی انتقال خون یزد، آقایی در پایان تاکید کرد: بر اساس این آمار حضور اهداکنندگان جدید و کسانی که برای اولین بار برای اهدای خون حاضر شده اند نیز تا 193 درصد افزایش یافته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش همکاری یزدی ها با تیم های سیار اهدای خون

افزایش همکاری یزدی ها با تیم های سیار اهدای خون