مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-05حوادث

ترخیص 2 تن از مجروحان حادثه لنگرود


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ترخیص دو تن از مجروحان حادثه لنگرود خبر داد و گفت: چهار تن از مصدوم در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

- محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با تسلیت به مردم گیلان به ویژه مردم شهرستان لنگرود در پی جانباختن جمعی از مددجویان مرکز درمان سوءمصرف مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: در پی بروز آتش سوزی در این مرکز به قید فوریت ستاد مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی گیلان به صورت میدانی در محل حادثه تشکیل و عملیات انتقال مصدومین و مداوای آن ها از سر گرفته شد.

  وی با اشاره به تمهید مقدمات 20 تخت تخصصی و فوق تخصصی ویژه در مرکز سوانح و سوختگی ولایت رشت افزود: در اولین فرصت تمامی مجروحان، مصدومان و سانحه دیدگان این حادثه به تعداد 15 تن به مرکز تخصصی و فوق تخصصی ولایت منتقل شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به سوختگی بین 10 تا 60 درصدی مصدومان نجات یافته در سانحه اندوه بار لنگرود گفت: به سبب شدت جراحات سوختگی وارده، 2 تن از مصدومان در همان ساعات اینتوبه (دستگاه کمک تفنسی) و به بخش مراقبت های ویژه و 2 تن دیگر نیز جدیداً به این بخش منتقل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص 2 تن از مجروحان حادثه لنگرود

ترخیص 2 تن از مجروحان حادثه لنگرود